Dagens

Nu har jag provat att äta produkter som innehåller ägg två ggr och både gångerna har Vera fått utslag, så nu vet vi att hon är känslig mot det iaf. Ska ta upp det när vi ska på återbesäk på barnkliniken i mars.
Idag blev det en promenad igen, nu har vi hittat en bra runda som jag kan gå själv på vardagarna oxå, är lite jobbigt här i bosvedjan att hitta en väg som inte bara än en nerförbacke och sen jätte mycket uppför.
Jag har inte riktigt kondition för att dra vagnen i snö uppförs än =)

Lite bilder från gårdagens bad




Ni som läser bloggen i explorer, är bakgrunden vit eller grön med blommor?

Kommentarer
Postat av: Mormor

Min bakgrund är iaf grön med gröna blommor.

Det ser ut som om det är kuligt och bada...

2011-02-13 @ 14:56:08
Postat av: Mormor

I explorer är den vit men i firefox är den grön med gröna blommor.

2011-02-13 @ 14:59:51
Postat av: Fia Sandholm

Moa visade mig bloggen :)

Herregud vilken gofis hon är :) Småkinderna :)

2011-02-13 @ 19:53:30
Postat av: Moster

Vad kul att du har startat en blogg gumman :) Jag läser den varje dag ! Tro fröken Vera tycker om att bada ^^ Sötnosen då !

2011-02-16 @ 03:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0