No more Volvo

Igår kom det en vänlig själ från Bollstabruk och köpte våran volvo för alldeles för lite pengar. Men men, nu är vi av med skiten iaf. Idag på banken fick vi lära oss att man måste ange orsak och hellst ha kvitto om man ska sätta in mer än 10000. Kan vara bra att veta, även om man ytters sällan (aldrig) sätter in pengar.
Lennie köpte ju laddutrustingen för en del pengar, nu när vi fick lite över så tänkte jag att jag oxå ville köpa nått till mig själv, men jag kan fan inte komma på nått jag vill ha, lite nya möbler hem, saker till Vera, men inget till bara mig själv. Hur svårt ska det vara?
Apropå saker till Vera och möbler hem så har vi börjat göra hennes rum till just hennes. Tiden rinner iväg och snart börjar det bli dax att flytta in henne dit, fast både jag och lennie får lite ångest är vi tänker på det så det kanske dröjer lite.

Mätsticka från Panduro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0