Jobb

Det känns helt sjukt att jag har jobbat idag.
Eftersom jag ska städa på hovrätten där jag aldrig tidigare har varit så har jag inte haft riktigt haft tid att sakna Vera under dagen, Lennie skickade ett mms som jag läste när vi fikade och då hann jag bli lite tårögd. Men annars har det varit fullt upp med att fatta vart jag är och vart jag ska, det var väldigt mycket kringelkrokar och fram å tillbaka att lära sig, känns lite som att jag kommer att gå vilse imorgon.
Och bara för att jag var skitstressad imorse så startade inte bilen på dom sex-sju första försöken, kändes ganska typiskt, den har aldrig krånglat annars. Men men, jag tog mig dit och överlevde dagen med ömma händer och fötter, och en lite lagomt förvirrad skalle. Nu kan det kan bara bättre =)
Lennie och Vera överlevde dagen dom med, det var lite kul att få vara den som kommer hem efter en dag borta och se Vera överlycklig för att man kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0