Tr7ött igen

3:20 inatt hade vi en lite dam som satt på knä i sin säng och spanade på oss mellan spjälorna. Efter välling och x antal läggningar gav hon upp och somnade om. Sen så var det morgon strax efter 6. Dom senaste dagarna har jag tagit över hon till våran säng så har vi somnat om tillsammans (och sovit lite väl länge) men idag gick inte det heller.
Så just nu har jag en liten skithög som egentligen är trött och gnäller för minsta lilla. Och jag kan inte sitta ner nånstans för då ska hon upp och stå, det blir lite jobbigt i längden, speciellt när man själv är trött.

Så där, nu har jag gnällt så det räcker idag.

Hela grejen med att resa sig upp mot allt har verkligen gått fort, från att i lördags inte våga sig på mycket alls, till idag så provar hon överallt. Hon har även blivit väldigt duktig på att ramla =)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Måste bara fråga varför du kallar din dotter för skithög? Du får ju göra som du vill naturligtvis (det är ju din dotter) men det låter inte särskilt sött. Bara en fråga

2011-11-02 @ 20:47:10
Postat av: Erica

För att hon är en liten skithög när hon är på det humöret =) Vera har många smeknamn här hemma och skithög är ett utav dom, sagt med lika mycket kärlek som när jag kallar henne för hjärtat mitt.

2011-11-03 @ 09:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0