Orken saknas...

Jag har noll ork till det mesta just nu och Vera är det full fart på, så när hon väl har gått och lagt sig så blir det till att dö en sväng i soffan.
Det är iaf ganska skönt om dagarna nu när hon kan ta sig fram själv, rätt som det är så har hon dragit iväg till något annat rum (som tur är oftast till sitt rum och leksakerna) dörren till "datarummet" får jag stänga om dagarna för där vill jag inte ha henne utan full koll. Förra veckan hittade hon till tv-möbeln och förstärkaren och det är ju lite av en favorit, massa knappar... Och när hon har tröttnat på att hasa runt själv på golvet så kommer hon till mig och drar i byxbenen å grinar =)
Den lilla damen har även fått mersmak på att gå å stå men det är inget hon klarar själv så man får snällt gå runt och hålla i händerna tills hon tröttnat, för om man tröttnar före henne så blir det ett jävla liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0