Turingen

Jag och Vera förjade med Lennie upp till Turingen redan i fredags. Så nu sitter jag med världens segaste dator och världens segaste uppkoppling, hade tänkt att lägga in några kort från dagen med då får jag nog hålla på nån timme så det får snällt vänta tills vi kommer hem.
Igår var det helt underbart höstväder 14 grader, sol, kylig luft och en massa höst färger, idag så var det annat höstväder, regn och rått. Fördelen med att vara här är att det är så lätt att gå ut, hemma skulle jag inte orka släpa oss ut på prommis en dag som denna, men här så tog vi oss ut en halvtimme iaf innan det började droppa på lite väl mycket.

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu är man ju lite less och läsa om Turingen :-)

2011-09-19 @ 13:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0