23/4

Då var den här. Dagen som vi väntat på och längtat efter sedan mitten på augusti. Dagen då lillasyster eller lillebror var tänkt att komma, men ingen bebis ville titta ut idag heller.
Lite Lite ont till och från idag, inte vet jag om det är det som kallas förvärkar eller om det var något annat. Med Vera så kände jag ingenting förän vattnet gick lite otippat två veckor tidigt.
Nu har jag gått runt och kännt efter så länge att jag har tröttnat och tappat tron på att den någonsin hade tänkt komma, både jag och Lennie rycker på axlarna och tänker ja, ja...
Spjälsängen fick komma upp idag iaf, så mormor slipper stå och montera ihop denna med.
Jag förstår inte riktigt dom som ställer i ordning ett helt rum till bebisen månader innan den är tänkt att komma, men man behöver ju inte överdriva åt andra håller heller, så på bf-dagen kändes det som det var på tiden att få upp sängen.


40+0

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vilken härlig mage <3 Jag önskar er all lycka till när liten är redo att träffa er! Hoppas ni inte behöver vänta allt för länge :) Stora kramar från Maria och grabbarna :)

2012-04-23 @ 22:19:45
URL: http://misan80.blogg.se/
Postat av: Morfar

Är du säker på att bara är en ????

2012-04-24 @ 13:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0