Stora tjejen

Nu kan vi säga att våran stora tjej går, om hon druttar på rumpan på vägen så kryper hon sista biten, annars så är det gå som gäller. Fram och tillbaka hela dagarna...
Hon har även blivit en hejjare på att klättra (inget mamma och pappa gillar) men Vera ska försöka ta sig upp överallt. Har tyvärr inga kort på klätterapan då jag är lite upptagen med att se till så hon inte ramlar allt för mycket när hon är i farten. Men jag försöker att hejde mig lite så hon kanske lär sig att om man inte passar sig så ramlar man ner, men det är svårt...


Idag får det bli ett kort på gotjejen som ivrigt väntar på att badvattnet ska bli klart.

Kommentarer
Postat av: Maria

Lilla stortjejen :)

Ja det är ju både och det där med att de lär sig klättra... Max har lärt sig att klättra upp i soffan, vilket innebär att det inte går att lämna honom utan uppsikt i vardagsrummet längre ;) Tur jag har Hugo som säger till så fort Max hittar på något bus ;) Kram!

2012-01-17 @ 11:08:13
URL: http://misan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0