Äntligen lite lugn och ro åt mamman...

Inte helt otippat så åkte vi på en förkylning nu när Vera har börjat på dagis.
Lördag morgon började Vera snora och snörvla. Och på natten till måndag hakade Valter på. Så nu har vi haft några dagar med en massa snor, gnäll och "nä, inte heller". Valter har varit på ganska bra humör men har inte kunnat ligga ner och sova, så jag har fått sova halvsittandes i soffan med han liggandes på min bröstkorg. Vera som vägrar låta oss röra hennes näsa när hon är sjuk har haft det jobbigare, två dagar ville hon inte ens sova på dagen, så inte nog med att jag blev av med min "fritid" mitt på dagen så har hon varit helt omöjlig att ha å göra med för hon varit så trött.
Nu är det på bättringsvägen iaf. Vera och pappa är på dagis igen och Valter ligger och sover i sin säng. Å där har vi nästa projekt, att få Valter att sova i sin egen säng...
 
Liten kille som var så trött efter första förkylda natten att han för första gången på väldigt länge somnade i pappas famn
 
Liten tjej som var så trött eftersom hon vägrat sova middag att hon somnade i vagen, för första gången på ett år.
 

 
 

 
 



 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0