Syskonkärlek

Vi har haft en pissig dag med en trött Vera som inte riktigt ville vara med på dagis idag, och som efter sovningen var så ledsen att jag blev tvungen att ringa hem Lennie. Vi har en liten teori om att hon börjar ana att hon ska vara själv på dagis nu när Lennie har börjat gå ifrån lite titt som tätt, och att hon saknar att vara hemma med mig och Valter på dagarna. Jag har alltid kännt att Vera inte riktigt bryr sig så mycket i mig utan bara är pappas tjej, men det kanske beror på att hon tar mig lite förgivet??
Vi fick iaf en mysig och busig eftermiddag tillsammans. Att få se sina barn leka med varandra och vara så glad över att den andra finns är nog det bästa man kan uppleva.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

mormors småmysisar.....

2012-10-05 @ 16:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0