Inskolningsdag 1

Denna fina lapp möttes vi av i förmiddags när vi kom fram till dagis (Ja, jag vet förskola. Men i min värld så heter det dagis).
 
Veras dagis är ett litet dagis med två avdelningar. På Dunet går det elva?? barn och där jobbar tre pedagoger.
Både jag och Lennie var inställd på att Vera skulle sitta som ett plåster på Lennie, men faktiskt inte...Vi hade väl varit där 45min så efter lite övertalning drog hon iväg själv och donade på som om hon varit där jämt.
 
Nu är det snart dags för föräldrarna att hoppa i sängen för att orka med dag två (tur det är fredag imorgon). Båda barnen sover äntligen efter en riktig kaoskväll, mer om det imorgon...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0