Samma sak eller?

Vera hade en liten febertopp i natt och hamnade till slut i våran säng, mysigt att få sova med henne för en gångs skull, men det var inte mycket plats jag hade när jag vaknade. Som pricken över i:et så ville Valter kliva upp kl 5. Å jag som tyckte jag var trött i går.
Nu verkar det som om det är på bättringsvägen iaf, under 38 på båda än så länge, och dom har lyckats peta i sig lite korv och makaroner till lunch.
Egentligen skulle jag ha packa ner ongarna i vagnen och knatat bort till Ica i förmiddags, men Lennie var så snäll att han erbjöd sig att åka istället. Han skulle handla en sak som inte fanns med på listan, keso. Den enda han kom hem med som inte fanns med på listan var Arlas nya mjukglass.
 
Snällt av han ifs då jag vill testa mer eller mindre allt nytt i glass och godisväg, och nu behöver jag inte fundera på vad jag ska lyxa till det med på lördag =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Helt klart bättre (läs godare) än Keso!

Svar: Men lite svårt att göra kesoplättar på =)
Erica

2013-05-23 @ 13:56:23
Postat av: Pappa

Har du provat :P

2013-05-27 @ 09:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0