Vardag

Tanken var att jag skulle skriva detta inlägg igår, men vi kom på att vi skulle ta en tur till IKEA efter middagen, så vi hann inte mer än komma hem så var det full rulle igen. Å så trött som jag var igår kväll och är idag så kan man tro att jag inte har haft "semester".
Men för att komma till saken. Våran helg har varit jättebra på alla sätt och vis.
Bilfärden flöt på bra, inte så mycket trafik på ner vägen och även fast vi körde lite fel i Stockholm så löste det sig snabbt och enkelt (om Lennie hade lyssnat på mig och följt trafikregler hade det blivit lite mindre snabbt och enkelt)
Konserten var helt super, vi hade sånt flyt hela kvällen, slapp köer och fick en ledig stol på varje sida om oss.
Och här hemma har det oxå gått bra, barnen hade uppfört sig. Jag var en aning (läs: ordentligt) orolig för hur det skulle gå med Valter men han har varit på topphumör.
Ett stort tack till min mamma och min bror som var här och tog hand om vildarna och ett stort tack till min pappa som är i Kina och sponsrade med det han kunde, bil och bensin. Det är så skönt att åka Santa Fee när man ska åka långt.
Nu har vi laddat våra batterier och ser fram emot att det snart är semester för hela familjen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0