VAB

Idag har jag VABba för första gången i mitt liv =)
Vi hade tur, denna magsjuka var lika lindrig för Valter som för mig och Lennie. Han kräktes två gånger (självklart kom lite i sängen, så helt utan jobb blev vi inte) sen sov han som en stock resten av natten, för säkerhets skull sov jag i Veras säng, första och sista gången kan jag hoppas.
Igår åt vi alla precis som vanligt och mådde bra, men eftersom Valter fortfarade var lite lös i magen igår kväll och det finns en 48 timmars regel så blev vi hemma idag och vi blir hemma imorgon oxå, för att vara helt säkra.
 
Nu verkar det som om båda småfisarna har somnat så jag ska pysa ner och slå igång nått avsnitt av New Girl och njuta av lite Vanilj kessela med hallon och blåbär. Det var egentligen mitt fredagsmys men jag var inte så sugen just då =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0