Världens bästa fru...

...ja, det är jag det. Maken fick tillåtelse att låna av våra sparpengar för att köpa en laddutrustning (ladda ammunition själv) som han har trånat efter ett tag nu. Ifs så kommer jag oxå att gynnas av den då jag tycker det är lika roligt som han att spendera nån timme på skjutbanan.

Veras mormor kom på besök i går, med sig hade hon en stor påse från Polarn O. Pyret, sommarrea där nu. Snällt av henne att passa på att skämma bort vårat lilla hjärta. Jag själv är för snål för att handla där =)

Igår kväll var det cruising här i stan. Vi var lite vågade och åkte in lagomt till Veras sovtid, tänkte att hon kanske skulle sova i bilen. En halvtimmes nap blev det sen var hon vaken till 22 när vi kom hem. Lite trött och gnälligt har det varit idag, men hon har ändå inte velat sova, nått nytt som är på gång kanske...

Go tjejen i badet




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0