Dålig natt

Vi måste köpa en större säng.
Fröken ville inte alls sova inatt, vaknade första svängen kl 23, ammade och tillbaka till sin säng, vaknade igen vid 2 då fick hon flytta över till våran säng. Så jag har legat på sida i samma ställning med Vera klistrad vid mig från 2:30 till 6:15 när Lennies klocka ringde. Om jag har Vera på min högra sida så går det bort typ 20 cm av våran 160 säng för jag måste lägga en kudde under bäddmadrassen så hon inte kan rulla ner.
Sen när Lennie (äntligen, så jag fick mer plats) klev upp så kom det hit några jävla byggjobbare och började såga och bonka å grejja i nån lägenhet. Jag får hoppas att dom ger upp ganska tidigt och att Vera tar en lång sovning innan vi ska iväg på babysimmet.

Vi var på Bvc på förädragrupp i går kväll och ersättning kom på tal, våran "bvc tant" hade en burk med mjölkfri ersättning av ett annat märke som vi fick prova (den skulle vara lite godare) hade hoppats på att hon skulle suga i sig å vara glad bara, men nej det blev samma sak med denna som det var i början med Nutarmigen, spotta ut bara. Då känns det inte som nån idé att byta.
Passade på att väga och mäta oxå.

110329    5830g   61cm
110314    5590g   60cm


Kommentarer
Postat av: Mormor

tänk då när det kommer mera små saker som ska ligga i er säng, då räcker inte 180 till heller :-)

2011-03-30 @ 12:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0