Halva dagen gjord

Började dagen med att tro stt vi skulle ta en tur till BVC för väg och mät på drop-inen. Efter att jag fått Valter att snabbsova inne så dubbelkollde jag tiden, som inte alls är på torsdagar utan tisdagar. Bra. Då har jag slösat den tid på dagen vi kan gå ut och leka...
 
Tog tag i Veras lugg istället, hon började bli så irriterad på att den var i ögonen hela tiden. Det är ingen picknick att klippa luggen på en 1,8 åring, snett å vint men va f*n, det är väl inte hela världen...
 
Under tiden passade Valter på att se till så han fick ytterligare ett klädbyte idag. Först kräktes han ner en body, 10 min efter han fått på sig en ny tog han i och bajsade så det pyste över kanten som vanligt.
Å vanish kan ju lägga till i sin reklam att man måste tvätta kläderna inom ca 2 sekunder efter att fläcken har kommit dit annars går den inte bort.
 
Nu sover båda barnen och jag njuter av en cappuccino och en liten chokladbit i lugn å ro.
 
Nyfriserad och kexmutad toker

Kommentarer
Postat av: Mormor

Gosmulan :-)

2012-08-23 @ 21:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0