Veras byrå

Jag tog en genomgång av Veras kläder förra veckan och insåg att det var dags för påfyllning igen. Hon har gjort en liten växtspurt över sommaren och kan numera ha kläder från barnavdelningen på båda Kappahl och Lindex.
Väldigt passande nu när det har kommit in mycket fina höstnyheter i båda butikerna, som är mina favoriter när det gäller barnkläder (förutom Polarn o Pyret, men dom kläderna gläds vi åt när mormor har varit i farten).
Enda nackdelen är att lilla fröken nu för tiden har ganska mycket åsikter om vad som går att ha på sig å inte, och det mesta säger hon nej till, inga tajta byxor, inga klänningar o.s.v. Men det är väl inte mer än rätt då mina stackars föräldrar hade ett helvete med mig när jag var liten.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Karina

Tänkte skriva en kommentar... men du fick med det jag tänkt skriva =D

2012-08-09 @ 00:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0