Lax med citronsås

Jag som inte äter lax besämde förra veckan att vi skulle äta lax idag. Ännu en sak jag har lite dåligt samvete för när det gäller Vera, att vi typ aldrig äter fisk, för att jag inte tycker om det.
Vera fick lax och potatismos, allt med potatismos är jätte gott.
Sen så har jag gått och fnulat på vad jag skulle hitta på till mig och Lennie. Igår när jag var på affär så fick jag syn på Abbas nya såser som dom gör reklam för just nu, snabbt och enkelt så den testar vi tänkte jag.
Och det var ju faktiskt gott, jag isf fortfarande ganska förkyld så min smaksinne är inte på topp just nu, men vi kommer att prova igen.
Om man som vi vill ha det lite såsigare så måste man ta två påsar. Jag förstår inte hur dom kan få det till fyraportioner, det var lagomt till två.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0