Klart

Nu är kontraktet skrivet och handpenningen betald. Till veckan kommer våran lägenhet ut på hemnet, sen är det bara att hålla tummarna för att vi får den såld till det priset vi vill och att det går fort så vi slipper dubbla hyror.
Just nu sitter vi i bilen på väg upp till mormors stuga i ö-vik. Båda barnen sover och jag tänkte precis skriva att jag och pappan lyssnar på en kass sommarpratare på p1, men pappan tröttnade visst så nu blev det Volbeat istället. Tips på hur man botar åksjuka: Skaffa barn. Min har gått över efter att ha blivit tvungen att sitta i baksätet, jag kunde inte ens läsa ett sms förut nu har jag skrivit ett helt inlägg utan att må dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0