Allerigtest

Idag har jag och Valter varit på Bvc igen, denna gång för att kolla på hans prickar, som han sedan i fredags mer eller mindre har över hela kroppen.
Både våran Bvc-sköterska och barnläkaren kollade på han men kunde inte säga något alls. Läkarens första förslag var att jag skulle börja äta nomalt igen för att se om det blev sämre, så jag fick under några minuter planera min kväll med en latte och kanske en chokladbit, men tji fick jag...Innan allt var klar så bestämde dom sig för att ta ett blodprov idag, ett RAST test (googla om du är nyfiken på vad det är) sen så ska vi fortsätta som vi gjort, jag ska fortsätta vara mjölk och äggfri tills vi får provsvaren, som förhopppninsvis har kommit den 15:e när vi ska tillbaka till läkaren.


stort plåster på liten hand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0