Bvc och svar på prover

Återbesök hos doktorn för att få svar på proverna vi tog förra veckan. Enligt RAST provet så är Valter inte allergisk mot mjölk eller ägg, det är inte helt 100% men jag ska börja äta mjölk och ägg igen och så får vi se om det blir värre med prickar eller håller sig på samma nivå som nu. Vi har fått en remiss till barnkliniken, nu är det bara å vänta och se vad dom säger.
Känns jävligt skönt att få börja äta som folk igen, att behöva vara mjölkfri i ett halvår igen var inte direkt något jag såg fram emot.
Men vad gör man inte för sina barn. Jag har så lätt för att amma och bra med mat så jag skulle skämmas om vi började ge honom ersättning bara för att jag inte kan vara utan mjölk i teet eller lite choklad.

Apropå bra med mat och ett matvrak till son... På tio dagar har Valter gått upp 465g och vuxit 2cm, hans kurva stiger ganska kraftigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0