Sakta men säkert...

...så börjar det likna ett hem.
Det mesta flyttas bara runt, för man upptäcker ganska så snabbt att en annan sak måste flyttas på eller packas upp för att man ska kunna ta tag i det man hade tänkt sig från början. Och med en nyfiken och klåfingrig tvååring och en gnällig 6 månaders, så tar det ytterligare lite tid. Men snart är jag så less på att sakna saker jag behöver (typ potatisskalare) så ett litet ryck är nog inte långt borta.
Vi trivs iaf väldigt bra i området. Att ha en egen ingång är helt underbart. Igår efter att jag hämtat Vera på dagis så fick Valter ligga kvar ute och sova. När jag tyckte att han var lite väl kall om händerna, drog jag in vagnen och lillnisse fortsatte att sova 45min till.
Det enda vi kan klaga på är att det är lite väl många "smarta" lösningar i denna lägenhet. Varför mönsterpassa tapeten i hörnen? Eller åka och köpa en ny bit taklist eller fönsterfoder om man kan skarva 10cm istället. Men vi får nöja oss med ett nytt kök till sommaren.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0