Mellandagsrea

Igår var vi och melladagsreafyndade dom första grejorna till huset. Tvättmaskin och torktumlare kan vi nu sktryka från listan.
Hos Eksjöhus så får man tillbaka hela värdet om man väljer bort något, vi bestämde oss tidigt för att välja bort kök, vitvaror och garderober. Så nu känns det superbra att ha lyckats fynda bättre grejer än dom som ingår i huset och dessutom sparat 5500kr. Enda kruxet (om man ska ta med negativa saker oxå) är att vi måste förvara en tvättmaskin och en torktumlare någonstans i ett år =)
Och det känns som om 2014 kommer att bli ett lång år, redan nu börjar "men vi ska ju snart flytta" känslan krypa sig på.
 
Snart är det dags igen, jag har redan tagit ner en banankartong =) 
På nått konstigt vis så hinner jag aldrig packa klart innan flyttlasset ska gå även fast jag börjar så tidigt varje gång. Så om jag börjar nu kanske jag hinner denna gång.


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0