Sovmorgon

Jag gick tillbaka i bloggen och kollade hur Vera var när hon var 9-10 månader. Tydligen precis som Valter är nu, vaknade jättetidigt och kunde inte somna om.
Både jag och Lennie hade förträngt det lite och trodde inte att vi gav Vera välling om hon vaknade vid den tiden, men det gjorde vi, det var därför hon sov så bra på mornarna.
Vi har haft den inställningen att vi inte vill ge välling till kvällsmål och om dom vaknar på natten, för att dom inte ska Måsta ha en flaska för att kunna somna om. Men om man vaknar kl 5 så är det ju klart man är hungrig.
Så kl 5 när Valter vaknade så gick jag ner och fixade välling, 20 min senare så sov han. Ända till kl 8. Skönt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mormor

Minsta motståndets lag, heter det :-)

2013-02-07 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0