Ofrivllig sovmorgon

Sån har jag haft idag, utan att försova mig, med andra ord VAB-dag.
Dom ringde från dagis igår efter lunch och ville att jag hämtade Valter direkt när han vaknade kl 14 istället för efter mellis, han hade kladdiga ögon. Ögoninflamation fanns inte riktigt med i min planering, med det blev ändå ganska så väl tajamt. då Lennie är i Halmstad på möte ons-tors, så jag skulle behöva lämna och hämta och jobba och stressa och fixa allt själv.
Nu fick jag en rejäl sovmorgon (varför inte vakna 7:45 även på helgerna?) och en tur till birsta med två förvånandsvärt snälla barn =)
Men imorgon ska vi upp till dagis och jobb igen som vanligt. Inget kladd i ögonen på hela dagen.
 
 
Det första vi gjorde var att svänga in på Åhlens för jag skulle kolla på nagellack. Det slutade med att Vera fick välja två (hon hade beslutsångest) och Valter ett, sen gick dom snällt och bar på sina påsar, hela vägen hem =)
Väl hemma så målades Veras naglar med silverglitter och Valters syrenlila =)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

blev säkert skitsnyggt :-)
du kommer väl ihåg att mormor också kan vabba numera :-)

Svar: Har du flyttat till Sundsvall? 😉
Erica

2014-02-19 @ 21:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0